کمپ ترک اعتیاد ازگل
خدمات روانپزشکی کمپ نمونه ترک اعتیاد ازگل
  1. کمپ ترک اعتیاد ازگل
  2. /
  3. اخبار ازگل
  4. /
  5. خدمات روانپزشکی کمپ نمونه…
خدمات روانپزشکی کمپ نمونه ترک اعتیاد ازگل
خدمات-کمپ-ترک-اعتیاد2

از خدمات مفید در جهت درمان اعتیاد ، ارائه و دریافت خدمات روانپزشکی در مرکز و در طول مسیر درمان می باشد که تاثیر بسزایی بر روند درمان بیماران دارد در همین راستا خدمات روانپزشکی در مرکز ترک اعتیاد ازگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خدمات کمپ ترک اعتیاد نمونه ازگل  با امکانات درمانی ، رفاهی ، آموزشی درجه ۱ آماده ارائه خدمات به کلیه بیماران اعتیاد می باشد.

خدمات کمپ ترک اعتیاد ازگل توسط چه کسانی و از چه داروهایی استفاده میشود؟

در مراکز درمانی از داروهای مختلفی به جهت ترک و درمان اعتیاد استفاده می شود که سوء مصرف این داروها عوارض مخربی برای مصرف کننده به همراه دارد. اما برنامه درمانی آموزشی و ترک اعتیاد در درمان بدون استفاده از هیچگونه از دارو ها و شبه مخدرها است. بطور کلی باید بدانید که در کمپ نمونه ازگل از هیچگونه شبه مخدر برای درمان اعتیاد استفاده نمی شود.

چرا که این داروها نه تنها کمکی به ترک و درمان مصرف کننده نمی کند بلکه باعث اعتیاد و وابستگی می شوند.از آنجایی که خدمات روان درمانی، با درمان اعتیاد ارتباط مستقیمی دارد. در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی ازگل ، افراد مبتلا به سوء مصرف مواد، مواد مخدر و محرک بصورت اختصاصی و فردی در محیطی آرام، ایزوله و با امکانات رفاهی درمان می‌شوند.

ویزیت بیماران کمپ ترک اعتیاد اُزگل

چه خدماتی در کمپ ترک اعتیاد ازگل توسط تیم پزشکی به بیماران داده می شود؟

تیم مراقبت‌های چندگانه شامل روانپزشک و روانشناسان اعتیاد، مشاوران دارویی، کارشناسان پزشکی بالینی مجاز، مددیاران و سایر متخصصان به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند. کمپ نمونه ترک اعتیاد ازگل  برای درمان اعتیاد ، برنامه درمان بستری و برنامه مراقبت‌های دائمی را برای بیماران به همراه دارد. دکتر علیرضا محتشم متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و درمانگر اعتیاد با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در درمان و بازتوانی اعتیاد ، کمپ ترک اعتیاد ازگل افتخار همکاری با ایشان را دارد.