کمپ ترک اعتیاد ازگل

کمپ ترک اعتیاد ازگل

ویزیت بیماران توسط

پزشک مسئول فنی

مراحل ویزیت تخصصی بیماران

در کمپ ترک اعتیاد ازگل

در کمپ ترک اعتیاد ازگل بیماران در هنگام پذیرش توسط پزشک مسئول فنی جناب آقای دکتر کیهان حسنی ویزیت و علائم ظاهری جسمانی مثل فشار خون، نبض، ضربان قلب، وزن (weight)، علائم هوشیاری (consciousness) و درجه حرارت بدن (temperature) سابقه بیماری های زمینه ایی، بیماری های خاص، قند خون و… بررسی می‌شود.

در صورت نداشتن موارد خاص مورد تایید پزشک مسئول فنی قرار گرفته و پذیرش انجام می‌شود به طور مرتب در دوران سم زدایی و اقامت و در طول درمان بیماران توسط پزشک مسئول فنی ویزیت و تحت کنترل می‌باشند.

مراحل درمانی بعد از ویزیت پزشک در کمپ ترک اعتیاد

پس از ویزیت پزشک آزمایش‌های ده‌گانه اعتیاد از مددجو گرفته شده و با توجه به نوع مواد، مقدار و دوز مصرفی و نحوه استعمال آن توسط پزشک چک و توصیه ها و دستورات لازم جهت راحت تر گذراندن دوران سم زدایی به بیمار ارائه می‌شود. معمولا بیماران ترس کاذبی از روزهای اول بستری و سم زدایی( فیزیکی) دارند که این توصیه های پزشک کمک بهتری می‌تواند به بیمار داشته باشد.

معمولا ترس از خماری و قطع مصرف همیشه بیمارا را نگران کرده که با وجود پزشک این نگرانی برطرف می‌گردد. با توجه به علم روز دنیا و گذر از روش های سنتی و قدیمی در درمان اعتیاد می‌توان مطمعن بود که امروزه در کمپ نمونه ترک اعتیاد ازگل این مهم به خوبی انجام و قابل درمان است.

هنگام پذیرش پزشک نقش سازنده ایی در ورود بیمار به کمپ دارد که جدای از موضوع تخصصی پزشکی می‌توان به ارتباط خوب و همیار گرایانه‌ی دکتر حسنی و ارتباط رفتاری و گفتاری قوی با مددجو را اشاره کرد.

چند نمونه از

ویزیت بیماران کمپ ترک اعتیاد

ویزیت پزشک عمومی

کیهان حسنی

ویزیت پزشک عمومی

کیهان حسنی

ویزیت پزشک عمومی

کیهان حسنی

ویزیت پزشک عمومی

کیهان حسنی

کمپ ترک اعتیاد ازگل

تصاویر محیط کمپ