کمپ ترک اعتیاد ازگل
بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران
شب-یلدا-بهترین-کمپ-ترک-اعتیاد-تهران
بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران

پیدا کردن بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران برای ترک موادهای مخدر و مشروبات الکلی.

کمپ ترک اعتیاد نمونه در کشور: امروزه با استفاده از اطلاع رسانی در مورد مصرف انواع مواد مخدر در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و بالا رفتن اطلاعات افراد و جوانان در مورد عوارض و مضرات مصرف مواد مخدر مانند تریاک، شیشه، حشیش، هروئین، کراک، کوکائین گرایش ها به این نوع موادها بسیار کمتر از سال‌های قبل می‌باشد.

اما سرعت بروز شدن و گشترس نوع های موادهای مخدر در جهان بسیار بالا تر از انتقال اطلاع رسانی مضرات این مخدرها هستند. امروز سرعت انتقال تاثیرات و مضرات مصرف مخدرهای اعتیادآور در جامعه ما بسیار کندتر از سرعت گسترش نوع‌های آن است و جوانان ما قبل از اینکه با مضرات آنها روبرو بشوند یکی از مصرف کنندگان مواد مخدر جدید می‌شوند.

ماده مخدر غبار میمون

انواع مواد مخدر جدید

همانطور که گفته شد روند گسترش ماده‌های مخدر بسیار بالا است و بیشتر این مخدرها صنعتی و ساخته دست بشر هستند، که از جدیدترین آنها می‌توان به کروکدیل، غبار میمون، فالاکا، بنزای، کمیکال، دستمال، قارچ، میومیو، نخ، برنز، مرگ خاکستری و.. اشاره کرد.

این مخدرها با توجه به صنعتی بودن تاثیرات بیشتر و عمیق‌تری روی بدن انسان می‌گذارد و ترک آنها با عوراض بیشماری همراه است که برای ترک این مواد اعتیادآور باید با متخصصین کمپ‌های ترک اعتیاد مشورت و از تجربیات بیشمار آنها در این زمینه بهرمند شوید.

با توجه به گسترش این کمپ‌ها و کلینک‌های ترک اعتیاد برای پاک شدن و پاک ماندن بیمار خود با کمترین عوراض باید به دنبال کمپ‌های ترک اعتیاد دارای مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور باشید.

عید غدیر در کمپ ترک اعتیاد

بهترین کمپ ترک اعتیاد از نگاه بهزیستی

هر ساله از بین کمپ‌های ترک اعتیاد دارای مجوز رسمی سازمان بهزیستی یک کمپ به عنوان کمپ ترک اعتیاد نمونه انتخاب می‌شود.

کمپ نمونه ترک اعتیاد امید رهایی راگا (ازگل) با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در شهرستان شمیرانات استان (تهران) در سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ بعنوان کمپ نمونه ترک اعتیاد و رتبه ۱ در بین مراکز اقامتی در تهران و شمیرانات انتخاب و در حال حاضر بهترین تیم درمان اعتیاد در کشور را دارا می‌باشد و بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

در این مرکز آموزش‌های متعددی در حوزه درمان و پیشگیری اعتیاد انجام و درحال حاضر آموزش ۲۷ باور غلط اعتیاد بین مددجویان مقیم و در حال بهبودی بصورت حضوری و آنلاین توسط روانشناس متخصص ارشد عمومی مرکز سرکار خانم غلامی در حال تدریس و انجام است این مجموعه آموزشی بصورت هفتگی با گروه‌های همتا و جامعه هدف انجام می‌شود.

تماس با کمپ ترک اعتیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *